BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Otek er en entreprenørvirksomhed med fart på.
I løbet af de første 4 år er vi vækstet fra 25 til 120 ansatte.
Derfor har vi brug for endnu en dygtig kollega, som ud fra Oteks værdigrundlag kan udføre opgaver indenfor personaleadministration mm.
Det er en fordel, hvis du har erfaring fra HR-området, men ikke en forudsætning. Det vigtigste er, at du er ambitiøs, nysgerrig og kan arbejde struktureret med dine opgaver.
Du vil i tæt samarbejde med ledelsen få en varieret arbejdsdag, med en bred vifte af opgave der skal løses.
Arbejdsopgaver:
- Administration af nye medarbejdere
- Kursusadministration
- Overblik over forsikring og pensionsforhold
- Udarbejde og opslå jobannoncer
- Udvælge kandidater og deltage i jobsamtaler
- GDPR
- Afklare spørgsmål vedr. løn og ansættelsesforhold
- Personalehåndbog
Vi forventer at du:
- Har en kontoradministrativ eller anden relevant uddannelse
- Gerne erfaring fra lignende job
- Er systematisk og kan arbejde med datasikkerhed
- Kan formulere dig klart og tydeligt på dansk og engelsk både mundtligt og skriftligt
- Er nysgerrig på at læse og forstå lovstof og overenskomster
- Kan bevare overblikket over en bred vifte af opgaver
- Er løsningsorienteret
- Trives med at arbejde selvstændigt
- Er positiv og kan yde en ekstra service til vores medarbejdere på alle niveauer
Der er tale om en fast stilling på fuld tid – løn efter kvalifikationer
Tiltrædelse hurtigst muligt.
Der vil blive afholdt samtaler løbende.
For at høre mere om stillingen kan du ringe til Karina Linnemann på 74579330 – bogholderi
Ansøgning med relevant materiale sendes til kl@otek.dk mrk. Administrativ medarbejder.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Haderslev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
OTEK A/S, Norgesvej, 6100 Haderslev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: kl@otek.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5854264