BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at forme og sætte præg på fremtidens visitations-praksis, så skal du slå til nu og søge en af disse 2 stillinger.
Trives du i en hverdag med forskellige opgaver og mange bolde i luften?
Er du den, der går foran når der skal afprøves nye tiltag i afdelingen?
Myndighed Pleje søger 2 udadvendte og inddragende visitatorer fra 1. januar 2024 på 37 timer pr. uge eller efter aftale.
I Senior og Rehabilitering i Haderslev Kommune sætter "Værdifuld Hverdag – hver dag" retningen. Alle mennesker har behov for at bestemme over eget liv og så vidt muligt leve et liv uafhængigt af kommunens hjælp. Vi tager udgangspunkt i det, der lige netop skaber en værdifuld hverdag for det enkelte menneske og hjælper dem, igennem de løsninger vi har- og er ved at bygge.
Myndighed Pleje er Haderslev Kommunes myndighedsafdeling for ansøgninger indenfor hjemmepleje, ældre- og plejebolig, herunder sagsbehandling på blandt andet personlig pleje, praktisk hjælp, plejeorlov, aflastning (afløsning), ældre- og plejebolig m.v.
Vi samarbejder med borgerne, og tværfaglige samarbejdspartnere om at facilitere velfærd og finde den bedst mulige løsning for den enkelte borger. Vi tror på, at vi er bedst, når vi skaber løsninger sammen. Vi søger 2 selvstændige kolleger, som kan se værdien i at være en holdspiller.
Vi er 16 medarbejdere i Myndighed Pleje: sygeplejersker, ergoterapeuter, og administrative sagsbehandlere.
Vi forventer, at du:
- har en mellemlang videregående uddannelse som sygeplejerske, socialrådgiver, fysioterapeut eller ergoterapeut
- har erfaring som sagsbehandler, det er ikke et krav men en fordel
- er serviceminded, beslutningsdygtig og kan prioritere din dagligdag
- har stor interesse for både udfordringen og kompleksiteten i borgersager, hvor det tværfaglige arbejde fylder meget
- har lyst til at arbejde tværfagligt og finde løsninger
- er klar og bevidst om din rolle som myndighedsperson
- har erfaring med IT, vi arbejder i Cura, fællessprog III og Office pakken
- er stærk i både mundtlig og skriftlig kommunikation
- har kørekort og en acceptabel straffeattest.
Vi tror på:
- at selvstændighed giver trivsel, og viser det ved, at ansvar og kompetence i høj grad er uddelegeret til den enkelte sagsbehandler
- at velfærd skal faciliteres, og at vi er én mulighed af mange. Derfor er samarbejde et nøglebegreb hos os
- at værdighed og værdigt samarbejde med borgerne skaber den bedste løsning
- at det skal være sjovt at gå på arbejde. Derfor prioriterer vi også uformelt samvær og omgangstone.
Yderligere oplysninger
Få mere at vide om stillingerne hos afdelingsleder Maibrit Kragh Steenberg på telefon 21 52 71 34 eller hos tillidsrepræsentant Mathilde L. Lassen på telefon 28 86 51 96.
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og relevant faglig organisation.
Ansøgning
Send din ansøgning, CV og bilag via ansøgningsknappen senest den 21. november 2023.
Vi holder samtaler den 27. november 2023 mellem kl. 9.00-14.00.
Haderslev Kommune
Vi understøtter borgernes liv fra de bliver født til de skal her fra. Vi udvikler foreningslivet i samarbejde med de frivillige. Vi skaber rammerne for, at virksomhederne kan udvikle sig. Vi arbejder hver dag for at give de bedste rammer for vækst og velfærd i vores kommune. Derfor er vores ambition, at vi inden 2030 vil have 250 flere i uddannelse, 500 flere indbyggere og 1.000 flere arbejdspladser i Haderslev Kommune.
Alt det kan du blive en del af med et job hos os i Haderslev Kommune.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=51f40e5b)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Haderslev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Visitations- og Myndighedsafdeling, Christian X's Vej, 6100 Haderslev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5928324