Udviklingskonsulent med flair for digitalisering

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Motiveres du af at arbejde med forskelligartede udviklingsopgaver på tværs af afdelinger? Og er det spændende at finde og implementere gode digitale løsninger, der forbedrer hverdagen for borgerne og letter de daglige arbejdsopgaver for dine kolleger? Så er det måske hos os, at du skal søge dit næste job!

Vi søger en engageret udviklingskonsulent til en bred vifte af spændende generalistopgaver og til at hjælpe os med at styrke vores digitale løsninger.

I Teknik og Klima arbejder vi med opgaver som den grønne omstilling, klimatilpasning, by- og erhvervsudvikling, trafik og mobilitet, data og GIS, fundraising, myndighedsarbejde, natur og miljø. Vi arbejder målrettet med vækst og udvikling, og som udviklingskonsulent i Sekretariatet vil du være med til at understøtte alle vores fagafdelinger i at lykkes med deres opgaver, og derved få et bredt udvalg af opgaver.

Vi har fart på den grønne omstilling, og med vores meget ambitiøse klimaplan, der følger Paris-aftalens mål, får vi større og større behov for data- og analysemæssigt at kunne følge effekterne af vores tiltag. 

Haderslev Kommune har dertil igangsat et tværgående program "Digital Fremtid", som skal styrke den digitale modenhed, udvikle bedre og smartere opgaveløsning og bedre service for borgerne. Som et led i den digitalisering af vores opgaveløsning skal vi sætte retning og fart på forvaltningens digitale udvikling, samtidigt med at vi har styr på data- og informationssikkerheden. Vi leder efter en ny kollega, der kan få os i mål med det.

Dine opgaver
Du får gode muligheder for at bidrage til udviklingen af dine opgaver, som bl.a. vil være at:

  • lede projekter og arbejde med opgaver på tværs 
  • udarbejde oplæg, notater og dagsordenspunkter til ledelse og politiske udvalg 
  • drive digitaliseringen i forvaltningen og sparre med konsulenter fra andre områder
  • kunne se muligheder i at anvende data til at kunne følge den grønne omstilling og vækstambitioner
  • følge med i udviklingen og mulighederne på digitaliseringsområdet i og udenfor kommunen
  • være informationssikkerhedskoordinator i forvaltningen og indgå i et tværgående samarbejde på tværs af kommunen
  • samarbejde med kolleger på tværs af afdelinger og fagområder. 

Dine kompetencer og person
Du behøver hverken være datanørd eller klimaaktivist, men du skal have interesse for generalist udviklingsopgaver, at indgå i mange samarbejdsrelationer og have interesse for digitalisering og data for at kunne lykkes. Vi tilbyder et udviklende job med gode kolleger, hvor du får interessante opgaver på tværs af forvaltningen og bliver en vigtig del af digitaliseringen i kommunen. 

Vi søger en medarbejder der:

  • er analytisk stærk og god til at arbejde med projekter
  • har interesse og flair for digitalisering, data og informationssikkerhed
  • trives i et job med varierende opgaver og mange samarbejdspartnere på tværs
  • kan lykkes gennem og sammen med andre
  • bidrager proaktivt med idéer til opgaver og digitalisering.

Stærke samarbejder fra et Sekretariat
Som udviklingskonsulent i Sekretariatet i Teknik og Klima får du et alsidigt job med spændende og udfordrende opgaver med gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Afdelingen arbejder på tværs af hele forvaltningen og ikke mindst med at understøtte kolleger og ledelse i de faglige afdelinger med at lykkes. Hovedparten af dine opgaver vil blive udført i samarbejde med kolleger i de andre afdelinger, så gode samarbejds- og koordinations- og kommunikationskompetencer er vigtigt for at lykkes. 

Sekretariatet består af 9 medarbejdere med forskellig baggrund. Du vil få gode kolleger i afdelingen og i resten af organisationen. Når arbejdsdagen er omme, er der mulighed for at være sammen med dine kolleger til forskellige aktiviteter, som kollegafloorball, -badminton, cafeture og ungenetværk.

Løn- og ansættelsesforhold
Der er en fast stilling på 37 timer pr. uge. Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst og principperne i ny løn. Dit daglige arbejdssted vil være på Rådhuset, der ligger på Haderslev Havn med landets bedste udsigt over Haderslev Fjord. Adressen er Christian X´s Vej 39, 6100 Haderslev.

Tiltrædelsestidspunkt
Vi vil gerne, at du starter senest den 1. januar 2024. 

Vil du vide mere?
Har vi vakt din nysgerrighed, så kontakt sekretariatsleder Filip Sand Dalengaard på telefon 24 43 79 02 eller mail: fsda@haderslev.dk.

Ansøgning
Send din ansøgning, CV og bilag via ansøgningsknappen senest den 22. november 2023.  

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 27. november 2023.

Haderslev Kommune
Vi understøtter borgernes liv fra de bliver født til de skal her fra. Vi udvikler foreningslivet i samarbejde med de frivillige. Vi skaber rammerne for, at virksomhederne kan udvikle sig. Vi arbejder hver dag for at give de bedste rammer for vækst og velfærd i vores kommune. Derfor er vores ambition, at vi inden 2030 vil have 250 flere i uddannelse, 500 flere indbyggere og 1.000 flere arbejdspladser i Haderslev Kommune.
Alt det kan du blive en del af med et job hos os i Haderslev Kommune.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=c6ccc0ee)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Haderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Sekretariat, Christian X's Vej, 6100 Haderslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5935745

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet