BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Nordic Platform søger:
Handlekraftig supply-chain M/K med grøn profil og sans for detaljen, der er klar til at spille en vigtig rolle i udviklingen af vores arbejde med sourcing, leverandørudvikling, logistik og lagerstyring.
Nordic Platform er en innovativ virksomhed med en revolutionerende opfindelse af et stilladsdæk ud af kompositmateriale. Samt vores nye Airsteps Ocean linje, fremstillet af genanvendeligt materiale fra havet. Vi producerer selv vore dæk i udlandet og leverer dem direkte ud til vore kunder og den nye linje produceres i Danmark. Vores løsninger er professionelle og skræddersyede og bruges primært i byggeindustrien.
Alle vores produkter opfylder de skrappeste krav indenfor belastning, sikkerhed og ergonomi og kan produceres i forskellige farver og med kundens logo.
Vi har nu, grundet støt stigenge ordretilgang, brug for større styring på indkøbs og logistik delen. Derfor søger vi nu en garvet og struktureret supply-chain med en grøn profil, der kan opbygge et solidt styringssystem og få processerne sat i rammer!
Er det dig der skal være med på vores spændende rejse videre ud i verden?
Jobbet:
Opgaverne vil være relativt brede med fokus på daglig ordrebehandling, bestilling og planlægning af fragt samt lagerstyring, så de produkter vi har udviklet kommer sikkert og hurtigt fra leverandørerne i Europa/Asien direkte til vores kunder i Europa.
Din hverdag bliver dynamisk og med base på vores kontor i Haderslev hvor vi i øjeblikket sidder 5 medarbejdere. Der vil være lidt rejseaktivitet i jobbet 10-20 dage om året og en hvis fleksibilitet er generelt påkrævet.
Fordelt på områderne vil opgaverne være nogenlunde som dette: Leverandør kontakt, ordre afsendelse og opfølgning, samt systematisering af ordre behandlingen. Logistik er bestilling og opfølgning af fragt samt lettere lagerstyring. Et andet nyt område for os og fokus for dig, vil være på ESG & Sustainability og du får ansvaret for at løfte os på det område.
Forsendelserne er næsten altid fulde container loads (40HC & FCL) og vi har omkring 10-20 containere hver måned.
Vi har et mindre lager på hovedkontoret hvortil det hænder vi sender containere og vores nye kollega skal så planlægge mindre leveringer derfra til vores kunder i Danmark og resten af Norden.
Det vil også være en integreret del af stillingen at identificere og implementere optimerings- og registreringsmulighederne i relation til kerneprocesserne. Dette vil bl.a. ske i forbindelse med oprettelse/ justering af systemerne, hvor du får mulighed for at være tovholder på projektet.
Ydermere ønsker vi at fokusere på ESG & Sustainability og de stigende krav der er til os fra vores store kunder og dermed også til vores leverandører.
Der vil også være lettere administrative opgaver og selvfølgelig er det at fortrække at vores nye kollega har evner og selv kan se hvilke opgaver der, inden for arbejdsområdet, skal løses.
Der vil være stor mulighed for at præge jobbet og opgaverne, med rette indstilling og gåpåmod.
Hvem er du?
En garvet selvstændig M/K der er handlingsorienteret, men stadigvæk analytisk og struktureret og formår at være tydelig i sin kommunikation og er beslutningsdygtig i forhandlinger.
Du har solid erfaring med supply-chain og trives med at have mangeartede opgaver og bygge solide relationsbroer til leverandører og samarbejdspartnere. Måske har du et ønske om at integrere en grøn profil på din nye arbejdsplads?
Alle opgaver går du til med et stort engagement, et positivt sind og med en stålsat vilje der får samtlige opgaver succesfuldt i mål. Du er ærekær omkring kvaliteten og sikring af korrekt data.
Kommer gerne fra en produktionsvirksomhed, byggebranchen, industrien eller andre tekniske orienterede brancher. Dog ikke et krav, men erfaring med supply-chain er ufravigeligt og summen af dine resultaterne fra dine tidligere erfaringer og bedrifter der er afgørende.
Du trives godt i den operationelle og administrative drift og i en mindre virksomhed hvor tingene til tider går stærkt og alle løfter i flok.
Du taler og skriver både dansk og engelsk på forhandlingsniveau og meget gerne tysk og “skandinavisk” og er piv-skarp i Economics og Excel.
Vi tilbyder:
At du kan være med på en ekstrem spændende rejse i en innovativ virksomhed hvor du kan være med til at løfte virksomheden til et endnu højere niveau.
Et krævende job hvor der er fart over feltet og hvor vi går benhårdt efter holdbare og markante resultater. Alt imens vi har det sjovt og det hele er dejlig uformelt!
Vi tænker gerne utraditionel og der er bestemt ikke langt fra tanke til handling.
Der er rigtig gode faglige og personlige udviklingsmuligheder i stillingen i takt med virksomhedens vækst og nye markeder i verden.
Attraktiv løn - vilkår efter kvalifikationer.
Tiltrædelse er hurtigst muligt, dog venter vi gerne på den rigtige. Der vil løbende blive kaldt ind til samtaler. Måtte du have spørgsmål, er du velkommen til at ringe til direktøren, Per Mose Jakobsen på tlf.: 40360075 og din ansøgning sendes til Bettina, på bt@nordicplatform.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Haderslev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Nordic Platform A/S, Norgesvej, 6100 Haderslev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: bt@nordicplatform.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5838737