Struktureret studentermedhjælper med blik for detaljen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du i gang med en videregående uddannelse, og kunne du tænke dig at få relevant erfaring med dig i bagagen? Motiveres du af en alsidig hverdag, hvor du kan tilegne dig viden om arbejdet i en styrelse og samtidig understøtte arbejdet i værdiansættelse af ejendomme i Vurderingsstyrelsen. Så er det måske dig, der skal være vores nye kollega?

Vi kan tilbyde et spændende studiejob med afvekslende arbejdsopgaver og dygtige kolleger med forskellige fagligheder. Herudover får du relevant erfaring med hverdagen i en politisk styret organisation med stor offentlig bevågenhed.

Vær med til at sikre administrationsgrundlaget for sagsbehandlerne
Du vil blive en del af koordineringskontoret Administrationsgrundlag og Test, som består af 15 medarbejdere, herunder to øvrige studentermedhjælpere og en kontorchef. Arbejdstiden er i gennemsnit 15 timer om ugen med mulighed for fleksibilitet i eksamensperioder.

Kontoret har overordnet set til opgave at understøtte sagsbehandlerne, som arbejder med ejendomsvurderinger. Dette indebærer særligt opdatering og vedligehold af det administrationsgrundlag, som sagsbehandlerne arbejder ud fra. Administrationsgrundlaget omfatter bl.a. instrukser og begrundelsesskabeloner, som udgør en grundsten i sagsbehandlernes arbejde med de nye vurderinger. Vores arbejde med administrationsgrundlaget udvikler sig derfor konstant i takt med, at sagsbehandlerne i driften behandler flere kategorier af ejendomme.

Din rolle
I din stilling som studentermedarbejder i vores team, skal du særligt bidrage med:

  • implementering af ændringer på tværs af dokumenter, herunder fx tilføjelser i tekst eller indsætning af links.
  • opdateringer af layout, typografier og opsætning i Word-dokumenter.
  • administrative ad hoc-opgaver.
Hvem er du?
Du er i gang med en videregående uddannelse, og det gør ikke noget, at du er ny på dit studie.

Det er vigtigt for os, at du:

  • tager ansvar og sikrer, at du kommer i mål med dine egne arbejdsopgaver.
  • kan bevare overblikket, selvom du har flere arbejdsopgaver på samme tid.
  • har blik for detaljer og kan holde fokus.
  • arbejder systematisk og selvstændigt.
  • er serviceminded og har en positiv tilgang til nye opgaver.
Det er en fordel, hvis du er en ørn til Word og har nemt ved at tilegne dig nye IT-systemer, men det er ikke et krav.

En del af dit arbejde vil foregå i tæt samarbejde med dine kolleger, og andre opgaver stiller krav til, at du kan arbejde selvstændigt.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Upload din ansøgning, dit CV og eksamensbevis via linket ”Søg stillingen” senest den10. januar 2024. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kontorchef Mette Thomsen på telefon 72 38 88 26.

Vi indkalder til og afholder samtaler løbende.

Tiltrædelse snarest muligt.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Christian X’s Vej 22, 6100 Haderslev.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Haderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Haderslev, Christian X's Vej, 6100 Haderslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5957878

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet