spændende stilling som bogholder/revisorassistent hos Officepark - få mulighed for faglig udvikling og fleksible arbejdstider

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Officepark består af et team af bogholdere, revisorer og rådgivere, som hjælper en bred vifte af kunder med opgaver indenfor bl.a. bogføring og regnskab. De er kendt for at levere høj kvalitet og god kundeservice, og på baggrund af en spændende vækstplan, udvides økonomiteamet nu med stillingen som:

Bogholder / Revisorassistent til bogføring, afstemninger og rapportering

Du bliver tildelt kunder, som du yder økonomisk support til og har den direkte dialog med, selvfølgelig med mulighed for tæt samarbejde og sparring med dine økonomikyndige kolleger i Officepark.

Konkret består dine daglige opgaver typisk af:

  • Bogføring
  • Løbende afstemninger
  • Sparring om og udarbejdelse af måneds- og kvartalsrapporter, budgetter
  • Rådgivning
  • Forberedelse af regnskabet
  • Løbende tilpasning og optimering af systemer og arbejdsprocesser

Om dig:

Du vil passe godt ind i teamet og til stillingen, hvis du er en samarbejdsorienteret og fagligt dedikeret person med et skarpt blik for kvalitet i arbejdet.

Du har formentligt allerede erfaring med et af økonomisystemerne E-conomic, Uniconta, Business Central eller Navision.

Måske har du en HD i regnskab eller lignende, eller også har du udviklet dine kompetencer primært på baggrund af et solidt erfaringsgrundlag – vigtigt er det i hvert fald at du mestrer grunddisciplinerne indenfor regnskab til fingerspidserne.

Du tilbydes:

I Officepark er der stort fokus på den faglige udvikling af den enkelte medarbejder, og derfor vil du også blive mødt med passende sparring og udviklingsmuligheder afhængigt af dit erfarings- og kompetenceniveau.

I stillingen vil du opleve, at der er et godt fællesskab og samarbejde i virksomheden, og at dine ideer og perspektiver bliver godt modtaget. Der er desuden en god balance mellem arbejdsliv og privatliv, med mulighed for ugentlige hjemmearbejdsdage og fleksible arbejdstider.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Haderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Selectors, Bredgade 15,, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6058537

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet