Selvstændig og fleksibel IT-medarbejder med praktisk og teknisk flair

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du hænder og hoved skruet rigtigt på? Motiveres du af en varierende arbejdsdag, som fx kan indeholde opbygning af LAN, fejlsøgning på netværkskomponenter og faglig IT-sparring ved etablering af nye bygninger i koncernen? Trives du med et selvstændigt og fleksibelt job, hvor du kommer rundt i landet og skal samarbejde med mange interessenter? Så er du måske vores nye kollega, der primært skal hjælpe med on-site opbygning og support af LAN på Udviklings-og Forenklingsstyrelsens adresser på Fyn og i Jylland.

Vi bidrager til professionel IT-teknisk rådgivning og levering af IT-infrastruktur
Som medarbejder ved Special og on-site IT-support bliver du en del af et fagligt stærkt team, hvor vi varetager on-site og telefonsupport til alle ansatte i departementet og on-site support til styrelsens hovedkontor på Frederiksberg. Kontoret varetager også VIP support til resten af Skatteministeriets koncern. Hertil kommer en række specialbestillinger af IT-udstyr til brug for hele koncernen.

Udover den dedikerede brugersupport varetager vi også on-site support på alle netværkskomponenter på Skatteministeriets 70 fysiske adresser. De 70 fysiske adresser indeholder 1.000+ mødelokaler og flex-rum, som indeholder udstyr til såvel fysiske som virtuelle møder. Kontoret er ansvarligt for driften af det it-relaterede udstyr i alle mødelokalerne. Vores kontor varetager også en stor opgave ved opbygning og tilpasning af den lokale IT-infrastruktur i forbindelse med, at der gennemføres ændringer i Skatteministeriet’ adresser og bygninger.

Special og on-site IT-support består af 16 engagerede it-medarbejdere, hvoraf de 14 geografisk er lokaliseret på Frederiksberg. I Haderslev har vi to it-medarbejdere, hvoraf du kan blive den ene.

Dine opgaver kan bl.a. være:

  • Opbygning, ombygning og vedligehold af LAN i form af aktive netværkskomponenter i krydsfeltskabe
  • Bistå koncernen med faglighed og sparring ved etablering af nye kontorområder eller helt nye bygninger i koncernen
  • Leverandørkontakt ift. opbygning og ændring af IT-infrastrukturen
  • Bidrage til etablering af trådløst netværk
  • Survey og bestilling af print/kopi funktionalitet til nye områder og bygninger
  • On-site support og fejlsøgning på netværkskomponenter i krydsfeltskabe
  • Lejlighedsvis bidrage til etablering og support af Teams udstyr i Koncernens mødelokaler.
Opgaverne udføres som udgangspunkt fra adressen Christian X’s Vej 22, 6100 Haderslev. Men dit arbejdssted vil være koncernens mere end 40 adresser på Fyn og i Jylland. Du skal derfor være indstillet på at komme rundt i landet. Det er et krav, at du har kørekort til bil kategori B under hele ansættelsen.

Sammen med en kollega fra adressen i Haderslev vil du være ansvarlig for den samlede opgaveudførelse på Fyn og i Jylland. Du må til tider påregne skæve arbejdstider udenfor tidsrummet på hverdage kl. 08.00-16.00 samt lejlighedsvise korte rejser med overnatning.

Selvstændig og målrettet profil med et stort praktisk gen
Vi forestiller os, at du har en relevant IT-uddannelse eller har erhvervet tilsvarende kvalifikationer og kompetencer gennem dit erhvervsarbejde. Du har et godt kendskab til MS Office pakken.

For at trives og få succes i jobbet arbejder du gerne selvstændigt og struktureret. Du får energi af at skabe og vedligeholde gode relationer, og du kan begå dig på alle niveauer i organisationen. Du formår at være målrettet og fokuseret på opgaven, selv om ufravigelige deadlines ligger langt ude i fremtiden. Det ligger dig helt naturligt at have fokus på kvalitet og detaljen.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • Er empatisk og ved, hvordan man håndterer forskellige kundesegmenter
  • Er dygtig til at kommunikere både mundtligt og skriftligt
  • Er en teamplayer, der tager ansvar og griber bolden.
  • Du taler og skriver dansk uden problemer, og du kan læse og forstå engelsk
Grundig introduktion og oplæring
Du kan se frem til en spændende og varieret arbejdsdag, der giver mulighed for faglig udvikling og indflydelse på egen jobsituation. Du vil indgå i et introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med opgaverne.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og evt. dokumentation for uddannelse og kompetencer via linket ”Søg stillingen” senest den 1. januar 2024.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Bjarne H. Madsen på 72 37 12 80.

Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning allerede i dag.

Forud for ansættelsen indhenter vi straffeattest og referencer. Der kan indgå en personlighedsanalyse og en logisk test i forbindelse med rekrutteringsprocessen.

Tiltrædelse vil være pr. 1. marts 2024 eller snarest muligt.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit faste arbejdssted vil være Christian X’s Vej 22, 6100 Haderslev. I løbet af en typisk arbejdsmåned vil du 6-8 dage være ude på adresser på Fyn og i Jylland. Efter behov vil du ligeledes skulle deltage i aktiviteter over Teams eller fysisk på kontorets hovedadresse på Frederiksberg.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Haderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Haderslev, Christian X's Vej, 6100 Haderslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5952591

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet