Økonomimedarbejder til Museum Sønderjylland - Bliv en del af vores arkæologiske virksomhed

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Museum Sønderjylland søger en økonomimedarbejder Har du et skarpt blik for optimering af arbejdsgange, og har du lyst til at være en del af Museum Sønderjyllands økonomienhed, så er det måske dig vi søger.

Vi søger en økonomimedarbejder til enheden Økonomi, hvor det primære fokus i arbejdsopgaverne vil være på museets store arkæologiske virksomhed.

Vi kan tilbyde

  • en alsidig stilling, hvor dagene ikke er ens
  • et humørfyldt arbejdsmiljø med højt til loftet
  • en travl hverdag på en fleksibel arbejdsplads, hvor der er mulighed for at planlægge arbejdet, så arbejde og familieliv hænger sammen
  • samarbejde med gode kollegaer med mange forskellige fagligheder
  • et arbejde i en kulturinstitution, med ambitioner

Stillingsindhold Du bliver en del af museets økonomienhed, der består af enhedslederen og 2 økonomimedarbejdere. Du vil være primær person i forhold til afdelingen Viden & Samlinger, hvor den arkæologiske virksomhed er en stor del af opgaveporteføljen. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med enhedslederen for Arkæologi ligesom du vil være en vigtig sparringspartner i forhold til økonomi for flere af museets faggrupper.

De daglige arbejdsopgaver er bogføring i Prisme365, bistå den arkæologiske virksomhed med udarbejdelse af regnskaber og delregnskaber samt udsendelse af regninger. Derudover vil du skulle lave bankafstemninger ligesom kontering af udgifter knyttet til museets mange øremærkede projekter også vil være en del af dine arbejdsopgaver.

Museet benytter SmartTid til at registrere timeforbruget til de enkelte arkæologiske udgravninger, og du vil blive administrator af dette system, ligesom du vil skulle indberettet i det.

Vi forventer, at du

  • har en relevant uddannelse inden for økonomi
  • har gode kommunikative evner
  • lyst til at samarbejde med mange forskellige faggrupper
  • er god til at sætte dig ind i nye arbejdsopgaver og it-systemer
  • har et skarpt blik for optimering af arbejdsgange
  • er struktureret
  • er dygtig til Excel, og gerne til pivottabeller
  • har kørekort til personbil

 

 

Derudover vil det være en fordel, hvis du har kendskab til

  • økonomisystemet Prisme 365 og Kuben
  • SmartTid

Din daglige arbejdsplads vil være i museets administrationsbygning Aastrupvej 48 i Haderslev, men du skal forvente, at der vil kunne forekomme transport i arbejdstiden til museets afdelinger i hele Sønderjylland.

Du vil referere til museets enhedsleder for økonomi.

Stillingen er en deltidsstilling på 30 timer pr. uge med tiltrædelse pr. 1. september 2024, eller hurtigst muligt derefter.

Løn efter gældende overenskomst med KL.

Ansættelsen er betinget af en acceptabel straffeattest.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til enhedsleder Elke Nielsen på telefon 6537 0721 eller mail elni@msj.dk.

Send din ansøgning via linket herunder senest onsdag d. 10. juli 2024

Grundet sommerferie, så vil indkaldelse til en evt. samtale først sendes pr. mail i uge 30.

Samtaler forventes afholdt mandag den 5. august 2024

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Haderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (21-36 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Museum Sønderjylland, Aastrupvej, 6100 Haderslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6070058

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet