Nysgerrig jurist med interesse for Vurderingsstyrelsens administrationsgrundlag

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kom og vær med til at understøtte sagsbehandlernes arbejde i værdiansættelse af ejendomme i Vurderingsstyrelsen. Vi tilbyder høj faglighed, alsidighed og et godt arbejdsmiljø med dygtige kolleger.

Vær med til at sikre administrationsgrundlaget for sagsbehandlerne
Vores kontor, Administrationsgrundlag og Kompetencer, består af 13 medarbejdere og en kontorchef. Vi har forskellige fagligheder, men drives alle af at understøtte driften i Vurderingsstyrelsen, bl.a. i form af videreudvikling, implementering og test af administrationsgrundlaget.

Administrationsgrundlaget omfatter bl.a. instrukser og begrundelsesskabeloner, som udgør en grundsten i sagsbehandlernes arbejde med de nye vurderinger. Vores arbejde med administrationsgrundlaget udvikler sig derfor konstant i takt med, at sagsbehandlerne i driften behandler flere kategorier af ejendomme.

Som en del af vores team, skal du særligt bidrage med:

  • Videreudvikling af administrationsgrundlaget, efter at det er taget i brug hos sagsbehandlerne.
  • Juridisk og vurderingsfaglig vurdering af ændringsforslag fra sagsbehandlere.
  • Juridisk og vurderingsfaglig analyse og kvalificering af, hvordan faglige afklaringer skal indvirke på administrationsgrundlaget.
  • Udarbejdelse og implementering af ændringer.
  • Test af administrationsgrundlaget.
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du har en juridisk baggrund, fx cand.jur. eller cand.merc.(jur.), med et solidt juridisk fagligt fundament. Det er en fordel, hvis du besidder en faglighed inden for ejendomsvurderinger, eller har erfaring med at arbejde med administrationsgrundlag, men det er ikke et krav.

Du vil trives bedst i stillingen, hvis du er sådan en, der:

  • Besidder skriftlige evner med blik for, hvad der kan ende i misforståelser hos de kolleger, som efterfølgende skal arbejde ud fra administrationslaget.
  • Formår at formidle komplicerede juridiske problemstillinger på en enkel og tilgængelig måde.
  • Kan se på tværs af et omfattende administrationsgrundlag med blik for sammenhænge og afhængigheder.
  • Har evnen til at sætte dig ind i sagsbehandlernes arbejde med ejendomsvurderingerne.
  • Har evnen til at se ændringer i administrationsgrundlaget i et større billede.
Høj faglighed og godt arbejdsmiljø
Du bliver en del af koordineringskontoret Administrationsgrundlag og kompetencer, som organisatorisk er beliggende i Ejendomsvurderingscenter 2 i Haderslev. Kontoret har en bred berøringsflade, og hver eneste medarbejder spiller en vigtig rolle i hverdagen, hvor vi altid er klar til at hjælpe hinanden.

Vi har ansvaret for at videreudvikle administrationsgrundlaget, som beskriver den manuelle sagshåndtering, og understøtter en ensartet sagsbehandling. Derudover har vi ansvaret for koordinering af sagsbehandlernes kompetenceudvikling, ligesom vi bidrager til en række forskellige test af vores ejendomsvurderingssystem.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og eksamensbevis hurtigst muligt og senest d. 23. juni 2023 via linket ”Søg stillingen”. Vi holder løbende samtaler.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Mette G Thomsen på tlf. nr. 72 38 88 26.

Der kan indgå en logik- og personanalyse i ansættelsesprocessen. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Efter aftale med dig bliver dit arbejdssted Chr. X’s Vej 22, 6100 Haderslev.

Tiltrædelse snarest muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Haderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Haderslev, Christian X's Vej 22, 6100 Haderslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169918&DepartmentId=9410&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5850660

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet