BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at arbejde med økonomi og forvaltning i rammen af Forsvarets bestemmelser?
Vil du ligeledes være en del af et stærkt team, som dagligt støtter regimentets soldater med stort og småt?
Så søg stillingen som forvaltningsmedarbejder ved Ledelsessektionen.
Om os
Staben ved Slesvigske Fodregiment løser i fred, krise og krig mange forskellige opgaver for alle enheder i Haderslev Garnison. Staben består af Ledelsessektionen, Personelsektionen, Efterretningssektionen, Operationssektionen og Logistiksektionen. Hertil kommer yderligere to sektioner, som er bemandet med reservister.
Ledelsessektionen udgøres af seks personer en major, en kaptajn, to seniorsergenter og to kontorfunktionærer.
Vi er samlingspunktet for en koordineret anvendelse og løsning af regimentets tværgående opgaver.
Vi yder ligeledes ledelses og sekretariatsstøtte for Chef og Stabschef ved Slesvigske Fodregiment.
Foruden opgaver af drifts- og administrativ karakter løser sektionen opgaver i rammen af Slesvigske Fodregiments krise, konflikt og krigsstruktur.
Om stillingen
Stillingen er som kontorfuldmægtig. Det betyder at du skal kunne arbejde selvstændigt og varetage mindre ledelsesopgaver.
Du:
• Støtter regimentet i den praktiske udførelse af økonomiplanlægning i samarbejde med stabens aktivitetsplanlæggere.
• Støtter stabens aktivitetsplanlæggere med oprettelse af aktiviteter i eMTEP og gennemfører vedvarende opfølgning.
• Gennemfører i samarbejde med Økonomidivisionen intern månedlig aktivitets og budgetopfølgning forud for en månedlig Ledelsesrapportering.
• I samarbejde med Økonomidivisionen gennemfører budget replanlægning/rebudgettering af aktiviteter forud for Ledelsesrapportering i måned 1-5 og 1-8.
• Koordinerer oplæg af Slesvigske Fodregiments Ledelsesrapportering til endelig godkendelse.
• Gennemfører vedvarende opfølgning på behov for aktivitetsændringer, behov for udbetaling af merarbejde og øvelsestillæg.
• Udfører løbende opdatering/rettelser af Slesvigske Fodregiments bestemmelser indenfor forvaltningsmæssige procedurer.
• Gennemfører intern rådgivning i forhold til gældende økonomi direktiver og bestemmelser.
• Deltager i mødevirksomhed med økonomi/budgetterings indhold.
• Gennemfører rådgivning indenfor Forsvarets Økonomiske Kontrolmiljø for Indkøb og Betalinger
• Håndterer diverse indkøb ved regimentet ved hjælp af indkøbsrekvisitioner.
• Gennemfører forvaltning, drift og opfølgning på uddannelser indenfor regimentets økonomiske kontrolmiljø.
• Vedligeholder og rådgiver regimentets Prokuramatrix.
• Fakturabehandler med og uden indkøbsrekvisition.
• Udfærdiger og administrerer diverse økonomiske godkendelsesblanketter.
Om dig
Vi ser gerne du har gennemført en kontoruddannelse med speciale i enten økonomi, indkøb eller administration. Du har erfaring og kompetencer inden for forvaltning og administration.
Hvis du har erfaring fra Forsvaret eller en anden offentlig myndighed, er det bestemt en fordel.
Du skal have et ønske om at være en del af opgaveløsningen for ledelsen.
Du kan med fordel have en baggrund fra andre administrative stillinger i det offentlige.
Det er en fordel, hvis du har kendskab til og anvendt SAP, da det vil blive dit primære arbejdsværktøj.
Sagsbehandling og administration gennemføres i dokumentsystemet WorkZone, som du ved evt. behov vil modtage uddannelse i.
Vi forventer, at du kan løse dine opgaver selvstændigt, fokuseret og målrettet, således at du bidrager professionelt til sektionens opgaveløsning.
Du er god til at samarbejde med alle, uanset grad og niveau. Du er fagligt velfunderet og stræber altid efter at levere et godt resultat.
Dit livssyn er positivt, du har et godt humør og har let ved at skabe gode relationer. Du ønsker at bruge din erfaring til at gøre staben og regimentet bedre.
Du er fleksibel i forhold til opgaveløsningen og de udfordringer du møder i et til tider hektisk miljø.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Basislønnen udgør pr. måned 28.031,33 kr. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Til stillingen hører en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat på Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet.
KONTAKT OG ANSØGNING
Du er meget velkommen til at høre mere om stillingen hos chefen for Ledelsessektionen Major Henning Roland Dons på telefon +45 728 31220. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du ringe til HR-konsulent Britt Holde på telefon 728 19143.
Ansøgningsfristen er 1. april 2024, idet samtaler gennemføres i Haderslev i perioden umiddelbart efter.
Stillingen er til besættelse pr. 1 maj 2024 eller snarest derefter.
Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM SLESVIGSKE FODREGIMENT
Ved Slesvigske Fodregiment uddannes soldater, og i løbet af forligsperioden vil det nye regiment blive stadig mere synligt som følge af de uddannelsesmæssige, administrative, operative og ceremonielle opgaver, der bliver løst ved regimentet.
Fra 2019 opstilles XIII Let Infanteribataljon ved Slesvigske Fodregiment på Haderslev Kaserne. Bataljonen er strukturelt underlagt 2. Brigade, men indgår i det daglige i Slesvigske Fodregiment.
Bataljonen skal indledningsvist opstille stab og ét kompagni i 2019, og gradvist opbygges til en professionel kampbataljon, indsættelsesklar i det fulde spektrum af opgaver.
Bataljonen bliver let bevæbnet og udrustet og vil primært operere afsiddet støttet af mindre taktiske køretøjer, der samlet set gør den særligt egnet til opretholdelse af højt beredskab til strategisk indsættelse over større afstande til lands, vands og/eller i luften, herunder i krævende miljøer. Der vil derfor blive stillet højere krav til bl.a. fysik og militære færdigheder.
Slesvigske Fodregiment har et tæt samarbejde med Haderslev Kommune.
Haderslev Kommune kan tilbyde tilflytterservice via kontakt til boligforeninger i Haderslev og omegn - Læs mere på: www.boihaderslev.dk eller kontakt Haderslev Kommunes bosætningskonsulent Cathrine Mølgaard Andersen tlf.: 24660312
Jobmatch er et tilbud til medflyttende partner, hvor et CV kan sendes til lokale virksomheder i nærområdet for et muligt job, kontakt FPS Partner Eva Thomsen, FPS-EET@mil.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Haderslev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Haderslev Kaserne, Louisevej , 6100 Haderslev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6010451