Bliv studieadministrativ medarbejder i et engageret team på Campus Haderslev

dato

Er du administrativt stærk, og god til at skabe struktur i en travl hverdag?
Har du lyst til at arbejde i et engageret og fagligt stærkt team, hvor samarbejde, fleksibilitet og god service er i fokus? Så er du måske den nye kollega vi søger til studieservice på Campus Haderslev.

Som en del af Team Lærer, Kommunikation, Ernæring og Sundhed bliver du en vigtig medspiller i arbejdet med at skabe de bedste rammer for fremtidens fagprofessionelle. Teamet er en del af Studieservice, som har det overordnede ansvar for studieadministrationen på tværs af hele UC SYD. Vi arbejder tæt sammen i teamet og på tværs af Studieservice, og vi lægger vægt på høj faglighed, hjælpsomhed og et godt arbejdsmiljø.


Dine arbejdsopgaver
Optagelse, praktik, eksamen og studentersager er de fire hjørnesten i Studieservice. De fleste opgaver administreres i en række forskellige IT-systemer, som du vil få god oplæring og kendskab til at arbejde i.
Dine opgaver inkluderer bl.a.

  • Eksamensadministration herunder bestilling af censorer og sørge for forplejning.
  • Booke lokaler og evt. hotel til censorer mv.
  • Håndtering af studentersager som fx barsel eller orlov.
  • Sagsbehandling, herunder jura og blik for skriftlighed ift. Brevskrivning.
  • Deltagelse i tværgående arbejdsgrupper i Studieservice.
Du vil skulle samarbejde med de studerende, uddannelserne og praktikstederne, ved både intern og ekstern kommunikation, og din arbejdsdag vil både indeholde driftsopgaver og udviklingsorienterede opgaver. Du vil få mulighed for at bidrage til både udvikling- og effektivisering af arbejdsgange, samt deltage i ad hoc-opgaver, herunder både selvstændige og teambaserede opgaver.


Din profil og baggrund
Vi leder efter en fagligt stærk kollega med en administrativ baggrund. Du kan have flere forskellige indgange til stillingen, f.eks. uddannet administrationsbachelor eller indenfor kontor, men det vigtigste er, at du har lyst til at arbejde med det administrative område. Erfaring fra det studieadministrative område vil være en fordel, men er ikke et krav.  
Vi forventer desuden, at:  

  • du tager et selvstændigt ansvar for opgaveløsningen, samtidig med at du inddrager sparring og viden fra dine kolleger i Studieservice,  
  • du er serviceorienteret og besidder gode kommunikationsevner,  
  • du har nemt ved at forstå og anvende IT-systemer,  
  • du har øje for hvornår og hvordan opgaverne kan løses mere effektivt.
Som person trives du i en energisk hverdag med mange og samtidige opgaver. Du er positiv og bevarer roen og overblikket i omskiftelige situationer. 


Dine kolleger
Du bliver en del af afdelingen Studieservice. Den samlede afdeling består af 75 medarbejdere fordelt på campusser i Aabenraa, Haderslev, Kolding og Esbjerg. Som vores nye studieadministrative medarbejder, vil du blive en del af en velfungerende og uhøjtidelig administration på Campus Haderslev. Vi sætter godt kollegialt samvær i højsædet. Vi arbejder i teams, hvor den enkelte medarbejder har ansvar for egne opgaver, og medansvar for de samlede opgaver i Studieservice.


Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst med HK/Stat. 
Vi tilbyder en 34 timers fast stilling med tiltrædelse pr. 1. januar 2026.

Sådan ansøger du
Send ansøgning, CV, samt relevante bilag til os senest 10. november 2025, via knappen ”søg stilling”
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 17.11.2025
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Studieadministrativ leder Susanne V. Damgaard, på tlf. 7266 2106 eller mail: svda@ucsyd.dk

UC SYD ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede, uanset alder, køn, etnisk tilhørsforhold, religion, handicap eller seksuel orientering, til at søge ledige stillinger hos os.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Haderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

UC Syddanmark, Haderslev, Lembckesvej , 6100 Haderslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-11-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/8a298f0d-996a-4092-af1e-d0ab8f7c6edf

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet