Administrativ stilling inden for pleje og omsorg i Haderslev Kommune

dato

Myndighed – Pleje og Omsorg søger en kollega til en midlertidig stilling på 30-32 timer fra februar 2025 eller snarest muligt - og indtil udgangen af juni 2025. 
Måske er det dig vi mangler?

Dine opgaver vil primært bestå af administrative opgaver såsom telefonpasning, håndtering af ansøgninger til afdelingen, udsendelse af breve, skrankebetjening, evt. fakturabetaling og lettere sagsbehandling.

Du vil indgå i afdelingen Myndighed – Pleje og Omsorg, hvor vi er 16 medarbejdere samt en teamleder. Teamet består af sygeplejersker, terapeuter og en administrativ medarbejder. I afdelingen varetager vi sagsbehandling indenfor serviceloven vedr. hjemmepleje, ældre- og plejebolig, plejeorlov/pasningsorlov, aflastning (afløsning) m.v.

Myndighed – Pleje og Omsorg er en del af forvaltningen ‘Social og Sundhed’ i Haderslev Kommune. Hos os sætter "Værdifuld Hverdag – hver dag" retningen. Alle mennesker har behov for at bestemme over eget liv og så vidt muligt leve et liv uafhængigt af kommunens hjælp. Vi tager udgangspunkt i det der skaber en værdifuld hverdag for det enkelte menneske og hjælper dem, igennem de løsninger vi har - og er ved at bygge.

Vi samarbejder med borgerne og andre afdelinger om at facilitere velfærd og finde den bedst mulige løsning for den enkelte borger. Vi tror på, at vi er bedst, når vi skaber løsninger sammen. Vi søger en kollega, som kan se værdien i at være en holdspiller. 

Vi ønsker os, at du:

  • har en administrativ baggrund - gerne med erfaring inden for det sundhedsfaglige område, som f.eks. sundhedsadministrativ koordinator, HK’er eller lignende
  • er serviceminded, beslutningsdygtig og kan prioritere din dagligdag
  • har stor interesse for både udfordringen i borgersager, hvor det tværfaglige arbejde fylder meget
  • har lyst til at arbejde tværfagligt og finde løsninger
  • kan anvende IT og digitalisering som en naturlig samarbejdspartner i dagligdagen. 
    Vi benytter Cura, fællessprog III og Office-pakken
  • er stærk i både mundtlig og skriftlig kommunikation
  • har en acceptabel straffeattest.

Vi tror på:

  • at selvstændighed giver trivsel, og vi viser det ved, at ansvar og kompetence i høj grad er uddelegeret til den enkelte medarbejder
  • at velfærd skal faciliteres, og at vi er én mulighed af mange. Derfor er samarbejde et nøglebegreb hos os 
  • at værdighed og værdigt samarbejde med borgerne skaber den bedste løsning 
  • at det skal være sjovt at gå på arbejde. Derfor prioriterer vi også uformelt samvær og omgangstone. 

Yderligere oplysninger
Få mere at vide om stillingen hos teamleder Laila Løhde på telefon 28 73 76 31 eller laim@haderslev.dk.

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og relevant faglig organisation.

Ansøgning
Send din ansøgning, CV og bilag via ansøgningsknappen senest den 15. december 2024. 

Vi forventer at afholde samtaler den 18. december 2024.

Haderslev Kommune
Vi understøtter borgernes liv fra de bliver født til de skal her fra. Vi udvikler foreningslivet i samarbejde med de frivillige. Vi skaber rammerne for, at virksomhederne kan udvikle sig. Vi arbejder hver dag for at give de bedste rammer for vækst og velfærd i vores kommune. Derfor er vores ambition, at vi inden 2030 vil have 250 flere i uddannelse, 500 flere indbyggere og 1.000 flere arbejdspladser i Haderslev Kommune.
Alt det kan du blive en del af med et job hos os i Haderslev Kommune.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=f2d5f84e)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Haderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Haderslev Kommune - Handicap, Socialpsykiatri og Myndighed, Christian X's Vej, 6100 Haderslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6157415

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet