Administrativ medarbejder til Fællesadministrationen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en kollega til Fællesadministrationen på 25 timer ugentligt med tiltrædelse pr. 1. februar 2024 eller hurtigst muligt.

Teamet består p.t. af 3 administrative medarbejdere og 1 leder. Vi søger en kollega, som kan være en del af vores team. Vi løser administrative opgaver for Handicap Bo- og Beskæftigelse, Socialpsykiatri og Myndighed. Fællesadministrationens primære opgave er at servicere områdets ledere med opgaver, der understøtter dem i deres daglige ledelse. Ligeledes ligger ledsageropgaven under Fællesadministrationen. Arbejdstiden vil være imellem kl. 08.00 og 16.00 fra mandag til torsdag. Fredagen til kl. 13.00.
Vi opholder os på Vilstrupvej 120, 6100 Haderslev.

Udsnit af primære opgaver i Fællesadministrationen:

  • Personaleadministration
  • Diverse økonomiopgaver herunder kasseafstemning, udarbejdelse og kontering af fakturaer
  • Telefonbetjening
  • Alt det som opstår i en organisation, hvor vi hjælper hinanden.

Vi søger en kollega der:

  • er selvstændig og serviceminded
  • kan optræde sikkert og tage tingene som de kommer
  • arbejder målrettet og trives med, at hverdagen kan være uforudsigelig
  • er kontoruddannet, gerne med speciale i offentlig administration
  • møder dagen med et smil
  • tænker et VI ind i opgaveløsningen.

Vi kan tilbyde:

  • Samarbejde med dygtige og erfarne kollegaer i Fællesadministrationen
  • Samarbejde med dygtige medarbejdere i organisationen
  • En arbejdsplads, hvor vi gør dagen til en dejlig dag for os alle
  • Fleksible arbejdstider
  • Spændende og afvekslende opgaver
  • Faglig udvikling i form af deltagelse i relevante kurser, temadage, efteruddannelse
  • Et team som samarbejder, hvor vi løfter opgaverne i flok.

Løn- og ansættelsesforhold ifølge overenskomst mellem HK og Haderslev Kommune.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at ringe eller sende en mail til leder, Thomas Frank Schlott på telefon 24 77 17 25 eller mail: tfsch@haderslev.dk

Du kan læse mere om Handicap, Bo- og Beskæftigelse på Haderslev Kommunes hjemmeside.

Ansøgning
Send din ansøgning, CV og bilag via ansøgningsknappen senest søndag den 17. december 2023. 

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 20. december 2023 i tidsrummet kl. 8.00 – 16.00.

Haderslev Kommune
Vi understøtter borgernes liv fra de bliver født til de skal her fra. Vi udvikler foreningslivet i samarbejde med de frivillige. Vi skaber rammerne for, at virksomhederne kan udvikle sig. Vi arbejder hver dag for at give de bedste rammer for vækst og velfærd i vores kommune. Derfor er vores ambition, at vi inden 2030 vil have 250 flere i uddannelse, 500 flere indbyggere og 1.000 flere arbejdspladser i Haderslev Kommune.
Alt det kan du blive en del af med et job hos os i Haderslev Kommune.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=8b89f632)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Haderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (8-35 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Handicap, Bo og Beskæftigelse, Christian X's Vej, 6100 Haderslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5946570

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet