Administrativ medarbejder til entreprenørvirksomhed i vækst.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Otek udvider igen sit arbejdsområde indenfor afbrydelser og etablering af gasledninger i Danmark.

Vi søger derfor dig, som er en dygtig administrativ medarbejder, der med vedholdenhed, systematik og struktureret tilgang kan skabe overblik og ensartethed over vores igangværende arbejde.

Du bliver del af en virksomhed i vækst og skal kunne trives med mange bolde i luften.    Jobbet består af både daglige opgaver, diverse ad-hoc opgaver samt mere rutineprægede opgaver.

Arbejdsopgaver:

  • Sags/ordrebehandling
  • Udarbejde graveansøgninger
  • Søge LER oplysninger
  • Sende materiale til gravefolk
  • Kundekontakt
  • Reklamationer
  • Opfølgning
  • Indrapportering til ledningsejer

Vi forventer at du:

  • Har en kontoradministrativ uddannelse
  • Arbejder systematisk
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Er serviceminded
  • Gerne erfaring fra lignende job

 

Der er tale om en fast stilling på fuld tid – Løn efter kvalifikationer.                                        Tiltrædelse efter aftale dog senest d. 1. oktober 2023.

Frist for ansøgning d. 21. August 2023. Samtaler afholdes løbende.

 

For at høre mere om stillingen kan du ringe til Merethe Sandholdt på 61122589. Ansøgning med relevant materiale sendes til: ms@otek.dk mrk. ”Administrativ medarbejder”

 

OTEK A/S

Norgesvej 22c

6100 Haderslev

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Haderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

OTEK A/S, Norgesvej, 6100 Haderslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: ms@otek.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5888461

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet